متن و ترجمه آهنگ Demi Lovato - Heart Attack

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

Demi Lovato_Heart Attack

Puttin' my defenses up
از خودم دفاع میکنم

'Cause I don't wanna fall in love
چون نمیخوام عاشق بشم

 

If I ever did that
اگه من تا حالا عاشق شدم،

I think I'd have a heart attack
فکر کنم یه حمله ی قلبی داشتم

Never put my love out on the line
هرگز عشقم رو به حراج نمیذارم

Never said yes to the right guy
هیچوت به اون پسر بله نگفتم

Never had trouble getting what I want
هرگز برای انچه که میخوام دردسر درست نکردم

But when it comes to you, I'm never good enough
اما وقتی به تو ربط پیدا میکنه ، هرگز به اندازه کافی خوب نیستم

When I don't care
وقتی که اهمیت نمیدم

I can play him like a Ken doll
میتونم مثل یه مرغ عروسکی با اون بازی کنم

Won't wash my hair
موهامو نمیشورم

Then make him bounce like a basketball
بعد، اونو مثل یه توپ بسکتبال به بالا و پایین میندازم


But you make me wanna act like a girl
اما تو باعث میشی که مثل یه دختر رفتار کنم

Paint my nails and wear high heels
لاک بزنم و کفش پاشه بلند بپوشم

Yes you make so nervous that I just can't hold your hand
آره،تو منو دستپاچه میکنی که فقط نمیتونم دستاتو بگیرم


You make me glow
تو باعث میشی بزرگ بشم

But I cover up won't let it show
ولی من اینو مخفی میکنم ، نمیذارم دیده بشه

So I'm puttin' my defences up
خب، من از خودم دفاع میکنم

Cause I don't wanna fall in love
چون نمیخوام عاشق بشم

If I ever did that
اگه من تا حالا عاشق شدم

I think I'd have a heart attack
فکر کنم  یه حمله ی قلبی داشتم

I think I'd have a heart attack
فکر کنم  یه حمله ی قلبی داشتم

I think I'd have a dart attack
فکر کنم یه حمله ی سریع داشتم


Never break a sweat for the other guys
هرگز برای بقیه عرق نمیریزم

When you come around I get paralyzed
وقتی که تو این طرفا میای ، من بیحس و فلج میشم

And every time I try to be myself
و هر بار سعی میکنم که خودم باشم

It comes out wrong like a cry for help
به نظر اشتباه میرسه، مثل گریه کردن برای درخواست کمک

It's just not fair
این فقط بی طرفانه است

Brings more trouble than it all is worth
بیشتر از قیمت و ارزشش دردسر میاره

I gasp for air
برای هوا نفس نفس میزنم

It feels so good, but you know it hurts
احساس خوبی دارم ولی میدونی این صدمه میزنه

 

But you make me wanna act like a girl
اما تو باعث میشی که مثل یه دختر رفتار کنم

Paint my nails and wear high heels
لاک بزنم و کفش پاشه بلند بپوشم

Yes you make so nervous that I just can't hold your hand
آره،تو منو دستپاچه میکنی که فقط نمیتونم دستاتو بگیرم


You make me glow
تو باعث میشی بزرگ بشم

But I cover up won't let it show
ولی من اینو مخفی میکنم ، نمیذارم دیده بشه

So I'm puttin' my defences up
خب، من از خودم دفاع میکنم

Cause I don't wanna fall in love
چون نمیخوام عاشق بشم

If I ever did that
اگه من تا حالا عاشق شدم،

I think I'd have a heart attack
فکر کنم  یه حمله ی قلبی داشتم

I think I'd have a heart attack
فکر کنم  یه حمله ی قلبی داشتم

I think I'd have a dart attack
فکر کنم یه حمله ی سریع داشتم


The feelings got lost in my lungs
احساسات توی جگرم از بین رفته

They're burning, I'd rather be numb
دارن میسوزن، من میخوام بیحس بشم

And there's no one else to blame
و کسی وجود نداره که مقصر بشه

So instead I'll take off in a run
خب، به جای اینکه توی دویدن لباسمو در بیارم

I'm playing too close to the sun
نزدیک به خورشید بازی میکنم

And I'm burst into flames
و من توی شعله ها منفجر میشم


You make me glow
تو باعث میشی بزرگ بشم

But I cover up won't let it show
ولی من اینو مخفی میکنم ، نمیذارم دیده بشه

So I'm puttin' my defences up
خب، من از خودم دفاع میکنم

Cause I don't wanna fall in love
چون نمیخوام عاشق بشم

If I ever did that
اگه من تا حالا عاشق شدم

I think I'd have a heart attack
فکر کنم  یه حمله ی قلبی داشتم

I think I'd have a heart attack
فکر کنم  یه حمله ی قلبی داشتم

I think I'd have a dart attack
فکر کنم یه حمله ی سریع داشتم

 

 


نظرات شما عزیزان:

Larisa
ساعت0:27---23 مرداد 1396
عالییییی من عاشق این آهنگم ممنون که ترجمشو گذاشتی

Mobina
ساعت19:07---20 فروردين 1393
Boos man asheghe ... Hastam HeHe


mahla
ساعت17:00---8 آذر 1392
آهنگ وبت خیلی خوبه ...

میشه اسم آهنگ و خوانندشو بهم بگی ؟؟؟

ممنون میشم ...
پاسخ:عزیزم توی پیوندهای روزانه یا توی پست ثابت وبلاگ گذاشتمش میتونی دانلود کنی :)


saba
ساعت19:48---19 مرداد 1392
عاشق آهنگاشم مرسی عزیزم

mehrnegar
ساعت11:04---1 تير 1392
bebekhshid fall in love be mana ashegh shodane na soghot eshgh har fall ke manish oftadan ya soghot nemishe
پاسخ:خودم چند وقت پیش فهمیده بودم مرسی که یاد اوردی کردی عزیزم


aram...........
ساعت12:11---19 ارديبهشت 1392
وای نگین من عاشق این اهنگنم در حد افتضاح دوسش دارم مرسی که ترجمشو گذاشتیپاسخ:مرسی عزیزم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, ] [ 12:48 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 177
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 679
بازدید کل : 50312
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت